Rolie Tromp - #3

Ik ben Rolie Tromp, sinds 2018 raadslid en nummer 3 op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezing van 14, 15 en 16 maart 2022. Mijn onderneming is gevestigd in Heerenveen. De 17 medewerkers adviseren en begeleiden iedere dag relaties, onder andere op het gebied van veiligheid.

De VVD staat voor mij voor vrijheid; in denken, handelen en doen. En voor ruimte geven en nemen in verantwoordelijkheid; mee doen - binnen je mogelijkheden - geeft energie.

Als raadslid wil ik mij de komende periode richten op twee dossiers die belangrijk zijn voor onze gemeente; economie (waaronder vestigingsbeleid) en financiën. Heerenveen is de economische motor van Fryslân. Door de ligging van de kern Heerenveen en haar unieke dorpen, hebben we alles in huis om die positie te behouden. Daar gaan we voor.

Daarnaast is het belangrijk dat onze financiën op orde zijn. De inkomsten en uitgaven bepalen samen wat we wel en niet kunnen doen. Uitlegbaar en verdedigbaar. Een sterke, krachtige, slagvaardige overheid hoort daar bij.

Mocht u van gedachten willen wisselen over wat u bezig houdt, neem dan gerust contact op.

R.Tromp@Heerenveen.nl is mijn mailadres, het algemene mailadres is heerenveen.vvd@gmail.com